REGULAMIN

Sklep "arkowiec.com.pl" jest prowadzony przez firmę:

M.W. Produkcja
ul. Gniewska 13
81-047 Gdynia
NIP: 958-12-23-886, REGON: 220093445
KONTO BANKOWE: 32 1140 2004 0000 3502 7552 9303

I ZAMÓWIENIE

1. Ceny oferowanych produktów przedstawione są w polskich złotych.
2. Warunkiem przystąpienia do realizacji złożonego zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza, tzn. wypełnienie wszystkich pól wraz z numerem telefonu. Dane teleadresowe klienta służą wyłącznie do zaadresowania przesyłki oraz telefonicznej lub mailowej weryfikacji zamówienia.
3. Zamówienia z niepełnymi lub niedokładnymi danymi nie będą realizowane.

4. Do każdego zamówienia klient musi podać telefonu dla kuriera.W przypadku braku numeru telefonu kurier będzie miał problem z kontaktem z klientem w razie problemów z dostawą

5. Aby przyśpieszyć zamówienie (w przypadku wyboru opcji wpłata na konto) prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty w formacie .pdf na naszego maila info@ultraswear.pl

6. Klient ma do wyboru wpłatę na konto lub płatność poprzez PayPal

7. Do ceny zamówienia automatycznie dodawana jest kwota wybranej przesyłki.

8. Po realizacji zamówienia klient ma obowiązek przelania całej kwoty maksymalnie do 2 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane i klient w celu zakupienia danego towaru musi złożyć je ponownie. 

9. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

 

II WYSYŁKA

1. Towar wysyłamy w ciągu 2-8 dni roboczych od daty złożenia zamówienia

2. W przypadku braku zamówionego artykułu lub wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających częściowe lub całkowite zrealizowanie zamówienia klient jest o tym fakcie niezwłocznie informowany.

3. Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem kuriera DPD (tylko po wpłacie na konto) terminy dostaw przez kuriera patrz: www.dpd.com.pl .Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z dostarczeniem wysyłki DPD!

4. Realizujemy wysyłki na terenie kraju i poza nim  (lista krajów pojawi podczas realizowania zamówienia)

5. Nie wysyłamy towaru za pobraniem

 

III ZWROT/REKLAMACJA

1. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
2. Zdajemy sobie sprawę, że zakupy on-line rządzą się swoimi prawami. Nie ma możliwości przymierzenia czy dotknięcia odzieży. Dlatego każdy zakupiony u nas towar można w ciągu 7 dni od daty odbioru zwrócić lub wymienić.

3. Klient ponosi koszty wysyłki towaru do nas i w przypadku wymiany ponownego wysłania nowego towaru. 

4. Towar należy odesłać na nasz adres firmowy

5. Nie przyjmujemy towaru przesłanego do nas w formie przesyłek za pobraniem.
6. Do zwracanego lub wymienianego towaru należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu lub wymiany, w którym podajecie Państwo niezbędne dane umożliwiające szybką i sprawną realizację zwrotu/wymiany, takie jak: imię, nazwisko, adres, nr telefonu, e-mail oraz nr konta bankowego.
7. Pieniądze za zwracany towar będą przekazywane wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Klienta dokonującego zwrotu.

8. Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który powinien zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem.
9. W przypadku gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

0
  • Facebook Social Icon
SKLEP STACJONARNY
UltrasWear
ul. Gniewska 13
81-047 Gdynia
Poniedziałek-Piątek 8:30-16:00
Sobota 10:00 - 13:00

© 2017 by M.W.Produkcja